Indesit I55VM 1120 W 2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Indesit I55VM 1120 W 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t**********@g******** 03-04-2024

Matige kwaliteit

Geschreven voor: Indesit I55VM 1120 W 2

Deze koelkast gekocht vanwege de grootte en het hebben van een vriesvak. Helaas gaat het bij de laatste onderdeel mis. De hendel van het vriesvak is binnen 4 maanden tijd 2 keer afgebroken. De eerste keer kon ik deze nog zelf terug zetten, maar de tweede keer brak het echt af. Het probleem zit hem in de ijsvorming rondom de deur en achter de hendel. Hierdoor gaat de deur heel slecht open en uiteindelijk breekt het af. Helaas valt dit niet onder de garantie. Tenzij dat je voor 4 euro in de maand garantie bijkoopt of voor 219 euro een monteur laat komen. 4 euro in de maand vind ik nogal wat voor een hendel van een paar euro en 219 euro voor een monteur is ook nogal wat voor een koelkast van destijds 289 euro. Naar mijn mening is het een technisch mankement wat de ijsvorming op de deur en achter de hendel veroorzaakt en ik had dus ook verwacht dat dat onder de garantie zou vallen. Beetje jammer.

Minpunten

• Matige kwaliteit